گزارشی از فعالیت های فرهنگی و خیریه موسسه صراط مستقیم

۰۸ اسفند ۱۴۰۰ 22763

به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، کم درآمد و نیازمند بسته های مواد غذایی و مرغ گرم(ذبح شده) در میان ۵۶۶ خانوار توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی مؤسسه صراط مستقیم، حجت الاسلام محمود تحریری «مدیر موسسه صراط مستقیم (مرکز حفظ و نشر آثار آیت الله محمدباقر تحریری)» در گفت و گویی با اعلام این خبر اظهار داشت:
این مؤسسه در ماه های جمادی الاول، جمادی الثانی و رجب اقدام به ذبح و تقسیم مرغ میان ۵۶۶ خانوار نیازمند در تهران، قم، کاشان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد و کرمانشاه کرد.
وی، تهیه لباس گرم ویژه خانواده های نیازمند را یکی دیگر از اقدامات این مؤسسه عنوان کرد و گفت: در این راستا، فراخوانی اعلام شد و ۱۶۰۰ بسته لباس میان ۱۴۵۰ نفر در شهرهای تهران، قم، کرمانشاه و سرپل زهاب توزیع گردید.
مدیر موسسه صراط مستقیم، تهیه و آماده سازی ۳۰ پک مواد غذایی (شامل برنج، گوشت، رب گوجه، ماکارانی و…) میان نیازمندان را از دیگر فعالیت های این مؤسسه مطرح و تصریح کرد: همچنین، با همت تعدادی از خیرین در ماه رجب ۱۰ هزار عدد نان گرم توزیع خواهد شد و بناست که این اقدام در ماه های شعبان و به ویژه رمضان هم ادامه پیدا کند.
وی با اشاره به اقدامات اخیر فرهنگی مؤسسه صراط مستقیم افزود: توزیع دفترچه نقاشی رنگ آمیزی و مداد رنگی برای کودکان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آخرین تألیف آیت الله تحریری، و تهیه و تولید برنامه تلویزیونی ۱۳ قسمتی بیان فضائل ماه رجب ویژه انتشار در فضای مجازی، از جمله اقدامات فرهنگی این مؤسسه بوده است که تولید ویژه برنامه ای ویژه ماه مبارک رمضان در دست اقدام است.

دیدگاه‌ها

تماس با ما